17.1 C
Pontevedra
Domingo, 26 de Setembro de 2021
Máis
    HomeComarcasRedondelaO lavadoiro da subida da Buraca, en Chapela, último traballo do alumnado...

    O lavadoiro da subida da Buraca, en Chapela, último traballo do alumnado do obradoiro de emprego ‘Redondela Sostible’

    Chapela estrenará lavadoiro grazas ao traballo dos alumnos do Obradoiro de garantía xuvenil que apuraron os prazos para rematalo antes da entrada en vigor do estado de alarma

    Os alumnos e alumnas da especialidade de carpintería do obradoiro de emprego de garantía xuvenil ‘Redondela Sostible’, traballaron arreo e fixeron un último esforzo para, antes de que fora decretado o estado de alarma polo Goberno da nación, rematar a estrutura do tellado do lavadoiro situado na subida da Buraca, na parroquia de Chapela.

    Durante estes meses os alumnos e alumnas dirixidos polo docente experto en carpintería, Roberto Rey, tiveron a oportunidade de formarse e aprender este oficio con clases teóricas combinadas con moita práctica formativa.

    Entre os moitos traballos que realizaron durante estes meses, destaca a recuperación de este lavadoiro, o Concello agarda que estea “definitivamente rematado nas vindeiras semanas”.

    A actividade do obradoiro de emprego viuse interrompida dende a pasada semana debido ao estado de alarma decretado polo Goberno da nación pola expansión do coronavirus.

    COLABORACIÓNS

    Andreia Costas, «Corazón de vaca e outras vísceras»

    «Corazón de vaca e outras vísceras» é a primeira achega individual de Andreia Costas ao mundo da narrativa, logo de participar con éxito en varios certames de relato e de poesía e nalgúns libros colectivos.

    Saliente de guardia

    El volumen de la canción y un discreto codazo de mi mujer me devolvieron a la realidad. El homenajeado sonreía frente a las velas encendidas de la tarta y los invitados entonaban el 'cumpleaños feliz'. Yo tenía la mirada perdida pero, tras el aviso, me incorporé a las últimas notas y al aplauso final.

    Entrevista a Carlos García Vaso

    Escribir sobre Azul y Negro es un orgullo, ya no solo por ser parte de la historia de nuestra música (¿Quién no recuerda las melodías / himnos que hicieron para varias Vueltas Ciclistas a España?) sino por que nunca fueron de divos y siempre estuvieron cerca de sus fans. Acaban de publicar nuevo disco (el Covid los volvió a unir a la formación original) y por tal motivo charlamos con Carlos.

    ¡Indultos!

    Hace unas semanas fue la época de los indultos. Por un lado, se indultaron a los "díscolos catalanes" que quisieron "separarse de la madre patria" para ocultar las vergüenzas de tantos años de corrupción ya que, si no no se entiende. Ni historia ni, sobre todo los datos económicos, lo sostienen por ningún lado.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    12 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    4 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    45 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    34 POSTS0 COMMENTS
    Ricardo Canosa Bastos
    1 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    2 POSTS0 COMMENTS