13.9 C
Pontevedra
Venres, 1 de Xullo de 2022
Máis
    HomeO CondadoPonteareasPreto de 200 deportistas converten a Freixa nunha auténtica festa da natación

    Preto de 200 deportistas converten a Freixa nunha auténtica festa da natación

    Preto de 200 nadadores e nadadoras déronse cita este pasado domingo, 18 de agosto, na Freixa en Ponteareas para converter as augas do Tea nunha auténtica Festa do Deporte. A cuarta edición da ‘Travesía a Nado Vila do Tea’, organizada polo Club Natación Ponteareas e a Federación Galega de Natación, bateu récord de participación e consolídase como un referente do Circuito Galego de Augas abertas do sur de Galicia.

    Houbo presenza de nadadoras e nadadoras internacionais que amosaron gran nivel de forma e competitividade na proba raiña, a da categoría Élite, onde os participantes se enfrontaban a un circuito de 3.600 metros.

    Gaspar Andrade e Aroa Silva facíanse coa Victoria nesta proba élite masculina e feminina, respectivamente.

    Pero foron varias probas, distancias e categorías as que completaban todo o evento, que rematou cunha divertida e concurrida proba de relevos mixtos de 4×400 metros.

    Mestura de deporte e natureza, a travesia Vila do Tea pon en valor a riqueza paixasística do río Tea ao seu paso por Ponteareas. Medrando ano tras ano, a vindeira edición, a quinta, xa promete máis sorpresas na procura dos 200 participantes!

    COLABORACIÓNS

    Marilar Aleixandre, «Unha presa de terra»

    Se fai só algunhas semanas dabamos conta neste mesmo espazo dunha reedición ampliada da novela «Sobrevivindo», coa que Arantza Portabales gañara un coñecido premio de novela por entregas organizado por un xornal galego, o que hoxe traemos é un caso que semella calcado daquel.

    Nueva oportunidad para las aguas del río Tea

    Aprovechar nuestros recursos y sacar de ellos el mayor rendimiento posible es una estrategia de gestión que conviene seguir. De manera sencilla, se trata de potenciar aquello que ya tenemos, intentando hacerlo mejor y más atractivo, sin necesidad de comprar o importar elementos nuevos o extraños. Se trata de aplicar, por tanto, la eficiencia.

    Summer is coming

    Últimamente me está costando ser constante y escribir el último domingo de cada mes (aún gracias que ser puntual fue uno de los numerosos propósitos que me marqué para este 2022), así que os dejo el texto que correspondería al mes de mayo.

    Vangelis, ¡adiós maestro!

    El día de las letras gallegas el gran maestro griego, el único e inimitable Evangelos Odysssey Papathanissou empredió su camino hacía el Olimpo de los Dioses, porque es el único lugar en el que puede estar este gran compositor. Su música perdurará en el tiempo a la altura de los grandes músicos de la historia y es que su obra es inmensa y de una calidad fuera de toda duda.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    20 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    13 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    66 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    40 POSTS0 COMMENTS
    Ricardo Canosa Bastos
    14 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    4 POSTS0 COMMENTS
    Avatar
    1 POSTS0 COMMENTS