18.4 C
Pontevedra
Venres, 7 de Maio de 2021
Máis
    HomeO CondadoAs NevesRecuperación ambiental e paisaxística en Porto Maior

    Recuperación ambiental e paisaxística en Porto Maior

    O Concello das Neves ven de rematar a primeira fase do proxecto de mellora do entorno e integración paisaxística da praia de Porto Maior. Os traballos desta primeira actuación consistiron na retirada de especies invasoras e roza da área que rodea a praia dende a beira do río ata a vía de acceso.

    Na seguinte fase, que rematará en marzo de 2021, realizaranse varias actuacións entre as que se inclúen a creación de sebes con especies frondosas nas beiras dos camiños, ampliación e acondicionamento da actual zona de aparcadoiro, reparación de mobiliario en mal estado e a colocación dunha árbore conmemorativa.

    O proxecto, executado pola empresa Sherpa Project, e que conta con todos os permisos de actuación (Patrimonio, ADIF e a Comunidade de Montes das Neves), terá un custo total de 24.087,71€, dos cales 19.916,00€ serán cubertos polas Axudas a investimentos non produtivos vinculados á realización de obxectivos agro-ambientais e climáticos en concellos incluídos na
    Rede Natura 2000 da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda.

    COLABORACIÓNS

    Movimiento máster, deporte para todas las edades

    Hace unas semanas, la Liga Europea de Natación (LEN) emitía un comunicado en el que anunciaba que el Campeonato de Europa de natación máster quedaba definitivamente cancelado. Previsto inicialmente para la primavera de 2020, se había pospuesto a mayo de 2021 en previsión de que la situación epidemiológica en esta fecha fuese más favorable, pero la realidad ha acabado imponiéndose a los deseos de organización y participantes.

    Constance Demby, pionera de la ‘new age’

    A muchos no les sonará éste nombre, a otros muchos seguidores de las nuevas músicas, es simplemente una referencia, hablar de Constance Mary Demby, más conocida como Constance Demby, es hablar de uno de los nombres más representativos de la llamada música New Age,

    ‘Spain is different’

    Da la sensación de que en España vamos por libre. Que no estamos viviendo la mayor crisis sanitaria de éste siglo y que, probablemente, acabe causando la mayor crisis económica hasta el momento porque, si seguimos así, la crisis de las subprime va a ser una broma en comparación con la crisis del Covid.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    4 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    0 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    37 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    30 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    1 POSTS0 COMMENTS