20.3 C
Pontevedra
Domingo, 17 de Outubro de 2021
Máis
    HomeBaixo MiñoTuiO Club Bádminton Tui fíxose con 8 medallas esta fin de semana

    O Club Bádminton Tui fíxose con 8 medallas esta fin de semana

    Este domingo, día 19 de setembro, celebrouse o TTR Sub15 Sub19 TUI de bádminton. Esta trátase dunha competición puntuable de cara ao ranking nacional. O encontro tivo lugar no Pavillón do IES San Paio en Tui.

    A cita reuniu a preto de 70 deportistas que acudiron desde partes de toda Galicia, polo que a convocatoria foi todo un éxito. Con todo, a competición comezou de xeito puntual ás 10:00 horas da mañá e, debido á alta participación, alongouse ata ás 20:00 horas da tarde.

    Nesta ocasión, partitiparon un total de 10 deportistas do Club Bádminton Tui e que entre eles conseguiron un total de 8 medallas. Pese a que Lía Salvado, Anxo Fernández e Telmo Portela non obtiveron ninguna medalla, tamén realizaron un moi bo torneo.

    O podium de medallas dos xogadores de Tui foi o seguinte:

    • 🥇 Oro para Daniela Sanz e Bruno Fernández en DX19
    • 🥇 Oro para Andrea Pérez e Laura Seijo (Athlos) en DF19
    • 🥉 Bronce para Sonia Navas e Jessica Santos en DF19
    • 🥉 Bronce para Xavier Areal e Hugo D. (A Estrada) en DM19
    • 🥉 Bronce para Daniela Sanz en IF19
    • 🥉Bronce para Marta de Ocampo e Antón López (CER Vigo) en DX15

    Cabe destacar que, coma sempre, o encontro contou con todas as medidas necesarias de seguridade sanitaria ante Covid-19.

    COLABORACIÓNS

    Sentir común

    Allá por el año 2014, el lema de una gran compañía "gallega" se dejó sentir por nuestro pueblos y ciudades. Si os fijáis, lo he puesto entre comillas lo de gallega porque, de eso, lo único que tiene es el dinero de todos nosotros. Comencemos por el principio y no vamos a dar nombres porque la mayor parte de nuestros lectores ya saben o empiezan a intuir a lo que nos vamos a referir.

    Ácido y Caracola

    Todo comenzó hace muchos, muchos años, cuando Caracola aun vivía feliz, en el fondo del mar. De todas las princesas marinas que habitaban en las profundidades, ella era la más querida y la preferida de Océano, el Señor de todos los mares, y como tal, poseía todo aquello que pudiera desear

    Francisco Castro, «O cemiterio de barcos»

    Francisco Castro regresa de novo á novela xuvenil, un territorio no que xa ten demostrado que se desenvolve con soltura, para presentarnos unha narración que se move en dous planos diferentes.

    Bizcocho de plátano

    No sé si consumir plátano canario en este momento puede ser una pequeña ayuda a los palmeros que están pasando por esta situación tan dolorosa, que desde aquí cuesta imaginar; pero si con esto podemos aportar un granito de arena, lo haremos.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    12 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    5 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    46 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    35 POSTS0 COMMENTS
    Ricardo Canosa Bastos
    14 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    2 POSTS0 COMMENTS