19.4 C
Pontevedra
Luns, 27 de Xuño de 2022
Máis
    HomeLouriñaMosMos aforra un 40% en gasto corrente tras a licitación de todos...

    Mos aforra un 40% en gasto corrente tras a licitación de todos os contratos de servizos e subministros municipais

    En casos como o subministro de material de vías e obras chégase a producir un aforro anual de 16.000 euros

    Fai uns meses anunciábase desde o Concello de Mos unha medida de aforro consistente en sacar a concurso público a contratación de todos os servizos e subministros municipais. Este procedemento xa se atopa rematado e permite no novo orzamento municipal para 2021 un aforro do 40% en gasto corrente.

    Así o explicaban a alcaldesa de Mos, Nidia Arévalo, e o concelleiro de Facenda e Contratación, Alberto Méndez. Todas as contratación atópanse xa licitadas, destacando importantes exemplos de aforro nalgúns contratos como os de mantemento de ascensores, climatización, subministro de material de limpeza e subministro de material de vías e obras.

    Neste último, antes da adxudicación do contrato de subministro de material gastábanse uns 41.000 euros anuais, fronte aos 25.000 euros con contrato; supoñendo un aforro de 16.000 euros.

    En mantemento de ascensores sin contrato gastábase un importe de 10.000 euros, fronte aos 3.467,38 euros con contrato; o que supón un aforro anual de 6.532,62 euros.

    En servizo de conservación de equipos de climatización o gasto sen contrato era de 22.901,58 euros e con contrato de 12.577,35, aforrando 10.324,23 euros.

    E en subministro de material de limpeza gastábase anualmente sen contrato 22.059,2 euros e tras a contratación 13.365 euros. O que supón un aforro de 8.694,20 euros.

    Outros dos contratos adxudicados foron os dos servizos de limpeza viaria e desbroce de cunetas, mantemento de zonas verdes, mantemento de alumeado público, mantemento de instalacións (calefacción, climatización, instalación contra incendios, etc.), subministros de material de oficina, subministro de combustible para a Piscina Municipal, subministro de aglomerado, renting de vehículos municipais, servizo de prevención de riscos laborais, aluguer de maquinaria de obras, mantemento de alarmas nas instalacións municipais, punto limpo, seguros municipais, asistencia técnica informática, telefonía, etc. A maioría destes contratos son por un prazo de duración de 2 anos prorrogables outros 2, ata un máximo de 4 anos.

    A este respecto a alcaldesa explicou que “esta medida supón unha importante reducción de gasto para as arcas municipais, e con este sistema de contratación prodúcese un cómputo do 40% de aforro anual en gasto corrente respecto a anos anteriores”.

    COLABORACIÓNS

    Marilar Aleixandre, «Unha presa de terra»

    Se fai só algunhas semanas dabamos conta neste mesmo espazo dunha reedición ampliada da novela «Sobrevivindo», coa que Arantza Portabales gañara un coñecido premio de novela por entregas organizado por un xornal galego, o que hoxe traemos é un caso que semella calcado daquel.

    Nueva oportunidad para las aguas del río Tea

    Aprovechar nuestros recursos y sacar de ellos el mayor rendimiento posible es una estrategia de gestión que conviene seguir. De manera sencilla, se trata de potenciar aquello que ya tenemos, intentando hacerlo mejor y más atractivo, sin necesidad de comprar o importar elementos nuevos o extraños. Se trata de aplicar, por tanto, la eficiencia.

    Summer is coming

    Últimamente me está costando ser constante y escribir el último domingo de cada mes (aún gracias que ser puntual fue uno de los numerosos propósitos que me marqué para este 2022), así que os dejo el texto que correspondería al mes de mayo.

    Vangelis, ¡adiós maestro!

    El día de las letras gallegas el gran maestro griego, el único e inimitable Evangelos Odysssey Papathanissou empredió su camino hacía el Olimpo de los Dioses, porque es el único lugar en el que puede estar este gran compositor. Su música perdurará en el tiempo a la altura de los grandes músicos de la historia y es que su obra es inmensa y de una calidad fuera de toda duda.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    20 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    13 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    66 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    40 POSTS0 COMMENTS
    Ricardo Canosa Bastos
    14 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    4 POSTS0 COMMENTS
    Avatar
    1 POSTS0 COMMENTS