12.8 C
Pontevedra
Xoves, 6 de Maio de 2021
Máis
    HomeVal MiñorBaionaA Concellería de Igualdade de Baiona pon en marcha o proxecto...

    A Concellería de Igualdade de Baiona pon en marcha o proxecto “Non Cales” nos centros educativos

    A Concellería de Igualdade do Concello de Baiona, a través do Centro Municipal de Información á Muller, está a poñer en marcha un proxecto nos centros educativos municipais que ten por como obxectivo romper o silencio contra a violencia de xénero.

    A artífice do proxecto é Irene Silva Xiráldez, pintora, gravadora e ilustradora, veciña de Belesar, que está a impartir talleres a todo o alumnado que cursa 6º de educación primaria nos distintos centros da localidade. O alumnado está a traballar as emocións, a empatía, a confianza e o respecto ademais de fomentando o valor de participación colectiva para conseguir obxectivos sociais.

    En total 96 alumnos e alumnas do CEP BELESAR , CPI Cova Terreña, o CEIP Fontes Baíña e o CEP Sabarís participarán no proxecto enmarcado no IV Plan de igualdade de Oportunidades entre Mulleres e Homes do Concello de Baiona.

    “NON CALES”, intégrase no “programa de sensibilización en igualdade e prevención da violencia machista no Concello de Baiona ano 2020”, subvencionado pola Deputación de Pontevedra, no marco da convocatoria de subvención dirixidas aos concellos de menos de 20.0000 habitantes da provincia de Pontevedra para o fomento da igualdade de oportunidades e a prevención da violencia de xénero.

    COLABORACIÓNS

    Movimiento máster, deporte para todas las edades

    Hace unas semanas, la Liga Europea de Natación (LEN) emitía un comunicado en el que anunciaba que el Campeonato de Europa de natación máster quedaba definitivamente cancelado. Previsto inicialmente para la primavera de 2020, se había pospuesto a mayo de 2021 en previsión de que la situación epidemiológica en esta fecha fuese más favorable, pero la realidad ha acabado imponiéndose a los deseos de organización y participantes.

    Constance Demby, pionera de la ‘new age’

    A muchos no les sonará éste nombre, a otros muchos seguidores de las nuevas músicas, es simplemente una referencia, hablar de Constance Mary Demby, más conocida como Constance Demby, es hablar de uno de los nombres más representativos de la llamada música New Age,

    ‘Spain is different’

    Da la sensación de que en España vamos por libre. Que no estamos viviendo la mayor crisis sanitaria de éste siglo y que, probablemente, acabe causando la mayor crisis económica hasta el momento porque, si seguimos así, la crisis de las subprime va a ser una broma en comparación con la crisis del Covid.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    4 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Jhonathan Zúñiga
    3 POSTS0 COMMENTS
    Lucía Alonso
    9 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    37 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    30 POSTS0 COMMENTS
    Ricardo Canosa Bastos
    12 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    1 POSTS0 COMMENTS