14.1 C
Pontevedra
Venres, 26 de Abril de 2024
Máis
    HomeComarcasAlén da Raia‘Veado do Bosque’ de Cerveira eleito uma das '7 Maravilhas da Nova...

    ‘Veado do Bosque’ de Cerveira eleito uma das ‘7 Maravilhas da Nova Gastronomia’

    Com assinatura do Restaurante Dom Júlio, por Gonçalo Araújo, o ‘Veado do Bosque’ é uma das 7 Maravilhas da Nova Gastronomia de Portugal, na categoria Cozinha Molecular. A Câmara Municipal de Vila Nova de Cerveira felicita os proprietários, o chefe de cozinha e toda a equipa de colaboradores da unidade hoteleira instalada no concelho pelo prémio meritório que muito honra e eleva o nome do concelho.

    Apresentada por Catarina Furtado e José Carlos Malato, a Gala da Declaração Oficial das 7 Maravilhas da Nova Gastronomia® foi transmitida em direto, este sábado, pela RTP 1 e RTP Internacional, revelando uma vez mais a riqueza gastronómica do nosso país e fazer uma justa homenagem a todos aqueles que diariamente dão o seu contributo em prol da valorização deste património nacional.

    Este ano, os participantes foram desafiados pela organização das 7 Maravilhas a reinventar e a reinterpretar o melhor que sabem fazer pela Gastronomia Portuguesa®, e a adesão foi excelente. O concurso iniciou com 1.147 restaurantes concorrentes de todo o território nacional às 7 categorias submetidas ao voto popular: Petiscos, Vegetariana, Vegana, Peixe e Marisco, Carne, Cozinha Molecular e Doçaria.

    Vila Nova de Cerveira arrecadou o prémio na categoria de Cozinha Molecular, com o ‘Veado do Bosque’ do Restaurante Dom Júlio, por Gonçalo Araújo. A cozinha molecular é a aplicação de técnicas da indústria de alimentos na cozinha convencional, cuja ideia principal é mudar a perceção e as sensações ao provar um alimento com o qual já estamos acostumados.

    De salientar que, desde 2015, a carne de veado passou a ser uma das iguarias promovidas nos cardápios dos restaurantes do concelho, no âmbito da iniciativa ‘Prove Cerveira’. O ‘Veado à D. Dinis’ conjuga a suculenta carne com os recursos endógenos e a vertente cultural do concelho cerveirense.

    LIBROS

    A pegada de «Ronsel»

    A editorial Galaxia vén de recuperar a súa vella colección «Ronsel», concibida nos anos 80 para darlle cabida «a novas voces e a novas temáticas das nosas letras», en palabras da propia editorial. Daquela, foi o espazo no que se deron a coñecer algúns autores que, andado o tempo, acadarían sona no noso sistema literario, como foi o caso de Darío Xohán Cabana ou Miguel Anxo Murado. Nesta nova andaina e, polo de agora, estréase con dúas publicacións, pero anuncian novas sorpresas ao longo de todo este ano.

    Dores Tembrás, «Enxertos»

    A nostalxia é unha materia prima habitual á hora de escribir poesía, mais non fai falla chegar a tanto. Se, a cotío, esa nostalxia leva implícita certa dose de tristura morriñenta para lembrar tempos pretéritos, non sempre ten que ser así, como demostra Dores Tembrás no seu último poemario, «Enxertos». Dores mergúllase na súa propia memoria, na súa infancia na aldea e na mocidade urbanita, para poñer en práctica unha modalidade de nostalxia leda e luminosa, alonxada de tristuras e saudades

    Queridos Reis Magos…

    Nas cartas aos Reis Magos de Oriente nunca debe faltar unha boa dose de literatura, sexa cal sexa a idade do receptor. Neste andel, como facemos sempre, queremos aportar algunhas recomendacións dirixidas aos máis pequenos da casa.