19.2 C
Pontevedra
Venres, 7 de Maio de 2021
Máis
    HomeComarcasAlén da RaiaA Feira Semanal de Vila Nova de Cerveira reanuda a súa actividade...

    A Feira Semanal de Vila Nova de Cerveira reanuda a súa actividade cun plan de continxencia que prima a seguridade

    A CIM Alto Miño consensuou, este luns, o reinicio da actividade das feiras en todos os concellos do distrito a partir do día 25 de maio, unha vez que o Goberno luso incluíu este sector na 2ª fase do plan de desconfinamento da Covid-19. Con todo, este regreso vén marcado por un conxunto de medidas restritivas plasmadas nun plan de continxencia.

    Así, a Feira Semanal de Vila Nova de Cerveira estará de volta na Praza da Galiza da vila fronteiriza o sábado, día 30 de maio, nun espazo totalmente pechado, con dous puntos de entrada e de saída, con uso obrigatorio de máscara de protección para feirantes e persoas usuarias, cupo controlado e hixienización de todo o espazo antes e despois da súa realización.

    A pesar dos prexuízos financeiros que representa para a Câmara Municipal, “pero consciente do momento difícil que o sector atravesa”, sinalan fontes oficiais, o Concello de Vila Nova de Cerveira, á semellanza do que fixo para a última quincena de marzo, e nos meses de abril e mario en que feira non se realizou, vai prolongar a exención do pagamento das taxas a todo o mes de xuño, contribuíndo “a minimizar a falta de ingresos dos feirantes”.

    COLABORACIÓNS

    Movimiento máster, deporte para todas las edades

    Hace unas semanas, la Liga Europea de Natación (LEN) emitía un comunicado en el que anunciaba que el Campeonato de Europa de natación máster quedaba definitivamente cancelado. Previsto inicialmente para la primavera de 2020, se había pospuesto a mayo de 2021 en previsión de que la situación epidemiológica en esta fecha fuese más favorable, pero la realidad ha acabado imponiéndose a los deseos de organización y participantes.

    Constance Demby, pionera de la ‘new age’

    A muchos no les sonará éste nombre, a otros muchos seguidores de las nuevas músicas, es simplemente una referencia, hablar de Constance Mary Demby, más conocida como Constance Demby, es hablar de uno de los nombres más representativos de la llamada música New Age,

    ‘Spain is different’

    Da la sensación de que en España vamos por libre. Que no estamos viviendo la mayor crisis sanitaria de éste siglo y que, probablemente, acabe causando la mayor crisis económica hasta el momento porque, si seguimos así, la crisis de las subprime va a ser una broma en comparación con la crisis del Covid.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    4 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    37 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    30 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    1 POSTS0 COMMENTS