11.8 C
Pontevedra
Sábado, 8 de Maio de 2021
Máis
    HomeLouriñaSalceda de CaselasO Club Balonmán Caselas a piques de xogar a "Final Four"

    O Club Balonmán Caselas a piques de xogar a “Final Four”

    Despois de finalizar primeiros de grupo na fase de equipos que loitaban contra o descenso, o Club Balonmán Caselas disputará outra fase na que xogarán todos os primeiros equipos de cada grupo e o segundo mellor.

    Nesta fase participarán un total de catro equipos, da que sairá un único gañador. O equipo vencedor terá a oportunidade de xogar a “Final Four”, que da a opción a xogar a fase de ascenso a liga nacional; o que sería un gran paso para o BM Caselas.

    O primeiro partido terá lugar o vindeiro domingo, 18 de abril, en Salceda na que os locais enfrontaranse ao Balonmán Pabellón Ourense ás 17:00 horas.

    A seguinte semana recibirán, tamén en Salceda de Caselas, ao C.P. Lucense e finalizarán a fase xogando en Carballo tendo que enfrontarse ao Balonmán Xiria.

    Todos os eventos deportivos disputararanse seguindo os  protocolos sanitarios vixentes marcados pola Consellería de Sanidade. No Club Balonmán Caselas están cheos de ilusión por poder chegar a xogar a “Final Four” aínda que saben que é todo un reto.

    COLABORACIÓNS

    Movimiento máster, deporte para todas las edades

    Hace unas semanas, la Liga Europea de Natación (LEN) emitía un comunicado en el que anunciaba que el Campeonato de Europa de natación máster quedaba definitivamente cancelado. Previsto inicialmente para la primavera de 2020, se había pospuesto a mayo de 2021 en previsión de que la situación epidemiológica en esta fecha fuese más favorable, pero la realidad ha acabado imponiéndose a los deseos de organización y participantes.

    Constance Demby, pionera de la ‘new age’

    A muchos no les sonará éste nombre, a otros muchos seguidores de las nuevas músicas, es simplemente una referencia, hablar de Constance Mary Demby, más conocida como Constance Demby, es hablar de uno de los nombres más representativos de la llamada música New Age,

    ‘Spain is different’

    Da la sensación de que en España vamos por libre. Que no estamos viviendo la mayor crisis sanitaria de éste siglo y que, probablemente, acabe causando la mayor crisis económica hasta el momento porque, si seguimos así, la crisis de las subprime va a ser una broma en comparación con la crisis del Covid.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    4 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    0 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    37 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    30 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    1 POSTS0 COMMENTS