19.4 C
Pontevedra
Martes, 23 de Abril de 2024
Máis
    HomeComarcasAlén da RaiaServiços sociais da autarquia concentrados em novas instalações

    Serviços sociais da autarquia concentrados em novas instalações

    A partir da próxima segunda-feira, 23 de agosto, os Serviços Municipais de Intervenção Social – SMIS passam a funcionar no rés-do-chão do Antigo Quartel dos Bombeiros Voluntários. A mudança de instalações deve-se à necessidade de desocupar o edifício que o acolhia para o arranque da 2ª fase da requalificação global da Escola Secundária de Vila Nova de Cerveira.

    Com esta alteração, os serviços sociais essenciais afetos ao Município ficam concentrados num único espaço, dotado de melhores condições e de uma melhor interação laboral dada a proximidade física à Câmara Municipal, além de se apresentar com melhor acessibilidade para os munícipes. A breve prazo, está igualmente prevista a mudança do serviço da Segurança Social para o mesmo local.

    Assim, a nova morada dos SMIS é a Praça do Município (nº 3), onde está albergado o Serviço Social, a Rede Social, a CPCJ, o Gabinete da Educação, o Gabinete da Saúde, o Gabinete de Psicologia, o GIP – Gabinete de Inserção Profissional, o GAE – Gabinete de Apoio ao Emigrante, o Banco Local de Voluntariado e a Loja Social.

    Tendo como principal missão o combate de situações de pobreza e de exclusão social, os Serviços Municipais de Intervenção Social dão orientações de resolução de situações emergentes e asseguram respostas para uma melhor qualidade de vida dos indivíduos/famílias residentes no concelho de Vila Nova de Cerveira. Ao nível da ação social, a autarquia disponibiliza um conjunto de ações/apoios, como o Telealarme, o Cartão Municipal do Idoso – Cartão Idade +, a Habitação Social, a Habitação Degradada, a Estratégia Local de Habitação, o apoio social às famílias, a Loja Social, o apoio em géneros alimentares/roupa e outros.

    LIBROS

    A pegada de «Ronsel»

    A editorial Galaxia vén de recuperar a súa vella colección «Ronsel», concibida nos anos 80 para darlle cabida «a novas voces e a novas temáticas das nosas letras», en palabras da propia editorial. Daquela, foi o espazo no que se deron a coñecer algúns autores que, andado o tempo, acadarían sona no noso sistema literario, como foi o caso de Darío Xohán Cabana ou Miguel Anxo Murado. Nesta nova andaina e, polo de agora, estréase con dúas publicacións, pero anuncian novas sorpresas ao longo de todo este ano.

    Dores Tembrás, «Enxertos»

    A nostalxia é unha materia prima habitual á hora de escribir poesía, mais non fai falla chegar a tanto. Se, a cotío, esa nostalxia leva implícita certa dose de tristura morriñenta para lembrar tempos pretéritos, non sempre ten que ser así, como demostra Dores Tembrás no seu último poemario, «Enxertos». Dores mergúllase na súa propia memoria, na súa infancia na aldea e na mocidade urbanita, para poñer en práctica unha modalidade de nostalxia leda e luminosa, alonxada de tristuras e saudades

    Queridos Reis Magos…

    Nas cartas aos Reis Magos de Oriente nunca debe faltar unha boa dose de literatura, sexa cal sexa a idade do receptor. Neste andel, como facemos sempre, queremos aportar algunhas recomendacións dirixidas aos máis pequenos da casa.