13.7 C
Pontevedra
Sábado, 18 de Maio de 2024
Máis
    HomeComarcasAlén da RaiaPai Natal chega a Vila Nova de Cerveira para a abertura do...

    Pai Natal chega a Vila Nova de Cerveira para a abertura do Mercado de Natal

    Local irresistível para as tradicionais compras natalícias, o Mercado de Natal conta com a participação de comerciantes e associações do concelho e promete surpreender os cinco sentidos. Há propostas de artesanato e doçaria típica natalícia num conceito de food court, concretizado em estreita colaboração com algumas pastelarias e confeitarias locais através de demonstrações, workshops e confeção no local, entre os quais workshops de “Rabanadas Poveiras”, “Vinho Quente e Rabanadas”, “Crepes Artesanais”,  “Pastel de Nata” e de decoração do “Bolo especial de Natal” e do “Tronco de Natal”. No total, são vinte e oito espaços onde residentes e visitantes podemconhecer o que de melhor e mais autêntico Cerveira tem. Trata-se, para a Câmara Municipal de Vila Nova de Cerveira, de um importante marco de dinamização do comércio, do artesanato e do associativismo local, impulsionando o envolvimento de todos. Na sexta-feira, o Mercado de Natal funcionará entre as 17h00 e as 21h00. Já no fim-de-semana, o horário de funcionamento será mais alargado. No sábado, estará aberto entre as 10h00 e as 22h00, e no domingo, entre as 10h00 e as 20h00.

    Todo o ambiente foi inspirado pela magia tão caraterística da época natalícia, com pequenas casinhas de madeira a servir de bancas e decoradas com os mais belos adornos desta quadra festiva, a sonoridade contagiante nas ruas e a própria animação de rua a suscitar algumas gargalhadas.

    A chegada do Pai Natal promete ser um momento único e encantador para o imaginário dos mais pequenos e mesmo de todos aqueles que mantêm vivo o espírito de criança. A verdade é que, além de visitar Vila Nova de Cerveira, o ‘Senhor das Barbas Brancas’ veio para ficar, pois até construiu a sua própria casa, em pleno Terreiro. Neste local mágico, será possível tirar fotografias com o Pai Natal não só nos dias do Mercado de Natal, como no fim de semana de 18 e 19 de dezembro (entre as 10h00 e as 22h00, no sábado, e entre as 10h00 e as 20h00, no domingo).

    Programação “Cerveira: A Arte do Natal” disponível em www.cm-vncerveira.pt.

    LIBROS

    A pegada de «Ronsel»

    A editorial Galaxia vén de recuperar a súa vella colección «Ronsel», concibida nos anos 80 para darlle cabida «a novas voces e a novas temáticas das nosas letras», en palabras da propia editorial. Daquela, foi o espazo no que se deron a coñecer algúns autores que, andado o tempo, acadarían sona no noso sistema literario, como foi o caso de Darío Xohán Cabana ou Miguel Anxo Murado. Nesta nova andaina e, polo de agora, estréase con dúas publicacións, pero anuncian novas sorpresas ao longo de todo este ano.

    Dores Tembrás, «Enxertos»

    A nostalxia é unha materia prima habitual á hora de escribir poesía, mais non fai falla chegar a tanto. Se, a cotío, esa nostalxia leva implícita certa dose de tristura morriñenta para lembrar tempos pretéritos, non sempre ten que ser así, como demostra Dores Tembrás no seu último poemario, «Enxertos». Dores mergúllase na súa propia memoria, na súa infancia na aldea e na mocidade urbanita, para poñer en práctica unha modalidade de nostalxia leda e luminosa, alonxada de tristuras e saudades

    Queridos Reis Magos…

    Nas cartas aos Reis Magos de Oriente nunca debe faltar unha boa dose de literatura, sexa cal sexa a idade do receptor. Neste andel, como facemos sempre, queremos aportar algunhas recomendacións dirixidas aos máis pequenos da casa.