14.3 C
Pontevedra
Venres, 26 de Abril de 2024
Máis
    HomeComarcasAlén da RaiaNovo reservatório de abastecimento de água de Candemil

    Novo reservatório de abastecimento de água de Candemil

    Está praticamente concluída a empreitada de instalação de um reservatório em Candemil que vai permitir um reforço de abastecimento de água não só às populações de Candemil, como também às freguesias vizinhas de Gondar, Mentrestido e Sapardos. Com uma capacidade de 250 m3, o espaço envolvente já foi preparado para uma expansão de mais 250 m3, se necessário.

    O autarca cerveirense, Fernando Nogueira, sublinha que esta obra pretende eliminar, de forma definitiva, os constrangimentos de falta de água, ciclicamente sentidos em alguns pontos destas freguesias, em especial na época de verão. Complementarmente, esta infraestrutura também vai garantir a distribuição de água com qualidade necessária, uma vez que o atual sistema de abastecimento nestas freguesias é o que apresenta maiores inconformidades analíticas, penalizando os consumidores no consumo e o município nos indicadores nacionais, assim como visa constituir-se como reserva de emergência para combate a incêndios.

    Esta empreitada de execução de sistemas de abastecimento de água enquadra-se nas Candidaturas do Aviso POSEUR-12-2017-05 – Ciclo Urbano da Água – Município de Vila Nova de Cerveira – Lote 2 SAA Castanheira/ Insalde, com um valor do contrato na ordem de 1ME.

    LIBROS

    A pegada de «Ronsel»

    A editorial Galaxia vén de recuperar a súa vella colección «Ronsel», concibida nos anos 80 para darlle cabida «a novas voces e a novas temáticas das nosas letras», en palabras da propia editorial. Daquela, foi o espazo no que se deron a coñecer algúns autores que, andado o tempo, acadarían sona no noso sistema literario, como foi o caso de Darío Xohán Cabana ou Miguel Anxo Murado. Nesta nova andaina e, polo de agora, estréase con dúas publicacións, pero anuncian novas sorpresas ao longo de todo este ano.

    Dores Tembrás, «Enxertos»

    A nostalxia é unha materia prima habitual á hora de escribir poesía, mais non fai falla chegar a tanto. Se, a cotío, esa nostalxia leva implícita certa dose de tristura morriñenta para lembrar tempos pretéritos, non sempre ten que ser así, como demostra Dores Tembrás no seu último poemario, «Enxertos». Dores mergúllase na súa propia memoria, na súa infancia na aldea e na mocidade urbanita, para poñer en práctica unha modalidade de nostalxia leda e luminosa, alonxada de tristuras e saudades

    Queridos Reis Magos…

    Nas cartas aos Reis Magos de Oriente nunca debe faltar unha boa dose de literatura, sexa cal sexa a idade do receptor. Neste andel, como facemos sempre, queremos aportar algunhas recomendacións dirixidas aos máis pequenos da casa.