17.8 C
Pontevedra
Luns, 3 de Outubro de 2022
Máis
    HomeComarcasAlén da RaiaFBAC promove ações de formação digitais de curta duração

    FBAC promove ações de formação digitais de curta duração

    A iniciativa destina-se a profissionais do setor da cultura e educação, mas alarga-se ao público em geral. O objetivo consiste em capacitar os participantes de conhecimentos técnicos e ferramentas orientadas em estratégias de mediação e comunicação com os públicos.

    Segundo o presidente da FBAC, Nuno Correia, “esta iniciativa vem colmatar alguma carência a nível da oferta formativa, especialmente no setor cultural, e promover a qualificação e valorização do trabalho dos artistas, profissionais e educadores”.

    O ciclo de formações arranca no próximo dia 16 de outubro (sábado), sobre a temática “Marketing Digital – ferramentas aplicadas ao setor cultural” e é orientado por Vasco Marques.  Já a 23 de outubro, Isabel Freitas (Universidade Portucalense), promove a formação “Turismo, património e arte – uma visão além-fronteiras”. A última sessão de 2021 será ministrada por Filipe Serra, no dia 13 de novembro e versará sobre “Os Direitos de Autor nas organizações culturais”.

    Em 2022, as temáticas serão acessibilidade na cultura, mediação cultural e transmedia e storytelling.

    As sessões terão a duração de 6 horas (10h00-13h00, 14h00-17h00) e a certificação será outorgada pela Fundação Bienal de Arte de Cerveira e, no caso dos docentes, pelo Centro de Formação do Vale do Minho. A participação é gratuita e limitada, mas encontra-se sujeita a inscrição.

    De referir que a iniciativa é promovida no âmbito da candidatura “Fundação Bienal de Arte de Cerveira: a Arte Contemporânea integrada na sociedade e no mundo” (2020 – 2021 – Apoio Sustentado – Artes Visuais), que conta com o apoio da República Portuguesa – Cultura / DG-ARTES Direção-Geral das Artes.

    Calendário das ações de formação de curta duração:

    • 16 de outubro 2021 | “Marketing Digital – ferramentas aplicadas ao setor cultural”

    Vasco Marques

    Docentes: Grupo de recrutamento 600, 240

    • 23 de outubro 2021 | “Turismo, património e arte – uma visão além-fronteiras”

    Isabel Freitas

    Docentes: Grupo de recrutamento 200, 240, 400, 420, 600

    • 13 de novembro 2021 | “Os Direitos de Autor nas organizações culturais”

    Filipe Serra

    Docentes: Grupo de recrutamento 600

    COLABORACIÓNS

    Heterodoxos

    A editorial Galaxia vén de sacar do prelo unha nova colección que, baixo a denominación xenérica de «Heterodoxos», pretende darlle voz a autores ou obras que, polas súas peculiaridades, non teñen cabida dentro das coleccións habituais das editoriais.

    Teatro para nen@s

    Sempre fun dos que defenden a valía do teatro como asignatura en todos os niveis da educación. Polas súas evidentes compoñentes pedagóxicas e pola súa capacidade para aprender a expresarnos en público e a empatizar con outros, tan distintos de nós, merecería un espazo de honra no noso curriculo educativo. Por iso non quero deixar pasar o inicio do novo curso escolar sen facer un par de recomendacións de pezas teatrais dirixidas aos máis pequenos da casa.

    Ramón D. Veiga, «Zoom»

    En ocasións, a literatura xorde dun puro divertimento, dun simple xogo que alicerza a escrita e do que o autor ou autora se fai partícipe dende o inicio. Hai exemplos numerosos ao respecto, ás veces concibidos como simples exercicios de estilo, outras, como argalladas transgresoras coas que experimentar un xeito determinado de escribir. O que hoxe traemos a este espazo parece encaixar perfectamente nese prantexamento lúdico.

    ¡Galicia negra!

    En estos últimos días, mejor dicho ya semanas, estamos volviendo a la cruda realidad de ver a nuestra Galicia de nuevo ennegrecida por el humo y por los incendios. No es algo que nos pille de sorpresa, por desgracia ya es algo habitual desde hace muchos años aunque, este año, se ha adelantando en el tiempo, ya que lo que solía ocurrir principalmente a finales de verano, debido a la climatología de este año, ya está sucediendo en estos meses.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    20 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    14 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    69 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    40 POSTS0 COMMENTS
    Ricardo Canosa Bastos
    14 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    4 POSTS0 COMMENTS
    Avatar
    1 POSTS0 COMMENTS