11.1 C
Pontevedra
Xoves, 25 de Abril de 2024
Máis
    HomeComarcasAlén da RaiaFBAC promove ações de formação digitais de curta duração

    FBAC promove ações de formação digitais de curta duração

    A iniciativa destina-se a profissionais do setor da cultura e educação, mas alarga-se ao público em geral. O objetivo consiste em capacitar os participantes de conhecimentos técnicos e ferramentas orientadas em estratégias de mediação e comunicação com os públicos.

    Segundo o presidente da FBAC, Nuno Correia, “esta iniciativa vem colmatar alguma carência a nível da oferta formativa, especialmente no setor cultural, e promover a qualificação e valorização do trabalho dos artistas, profissionais e educadores”.

    O ciclo de formações arranca no próximo dia 16 de outubro (sábado), sobre a temática “Marketing Digital – ferramentas aplicadas ao setor cultural” e é orientado por Vasco Marques.  Já a 23 de outubro, Isabel Freitas (Universidade Portucalense), promove a formação “Turismo, património e arte – uma visão além-fronteiras”. A última sessão de 2021 será ministrada por Filipe Serra, no dia 13 de novembro e versará sobre “Os Direitos de Autor nas organizações culturais”.

    Em 2022, as temáticas serão acessibilidade na cultura, mediação cultural e transmedia e storytelling.

    As sessões terão a duração de 6 horas (10h00-13h00, 14h00-17h00) e a certificação será outorgada pela Fundação Bienal de Arte de Cerveira e, no caso dos docentes, pelo Centro de Formação do Vale do Minho. A participação é gratuita e limitada, mas encontra-se sujeita a inscrição.

    De referir que a iniciativa é promovida no âmbito da candidatura “Fundação Bienal de Arte de Cerveira: a Arte Contemporânea integrada na sociedade e no mundo” (2020 – 2021 – Apoio Sustentado – Artes Visuais), que conta com o apoio da República Portuguesa – Cultura / DG-ARTES Direção-Geral das Artes.

    Calendário das ações de formação de curta duração:

    • 16 de outubro 2021 | “Marketing Digital – ferramentas aplicadas ao setor cultural”

    Vasco Marques

    Docentes: Grupo de recrutamento 600, 240

    • 23 de outubro 2021 | “Turismo, património e arte – uma visão além-fronteiras”

    Isabel Freitas

    Docentes: Grupo de recrutamento 200, 240, 400, 420, 600

    • 13 de novembro 2021 | “Os Direitos de Autor nas organizações culturais”

    Filipe Serra

    Docentes: Grupo de recrutamento 600

    LIBROS

    A pegada de «Ronsel»

    A editorial Galaxia vén de recuperar a súa vella colección «Ronsel», concibida nos anos 80 para darlle cabida «a novas voces e a novas temáticas das nosas letras», en palabras da propia editorial. Daquela, foi o espazo no que se deron a coñecer algúns autores que, andado o tempo, acadarían sona no noso sistema literario, como foi o caso de Darío Xohán Cabana ou Miguel Anxo Murado. Nesta nova andaina e, polo de agora, estréase con dúas publicacións, pero anuncian novas sorpresas ao longo de todo este ano.

    Dores Tembrás, «Enxertos»

    A nostalxia é unha materia prima habitual á hora de escribir poesía, mais non fai falla chegar a tanto. Se, a cotío, esa nostalxia leva implícita certa dose de tristura morriñenta para lembrar tempos pretéritos, non sempre ten que ser así, como demostra Dores Tembrás no seu último poemario, «Enxertos». Dores mergúllase na súa propia memoria, na súa infancia na aldea e na mocidade urbanita, para poñer en práctica unha modalidade de nostalxia leda e luminosa, alonxada de tristuras e saudades

    Queridos Reis Magos…

    Nas cartas aos Reis Magos de Oriente nunca debe faltar unha boa dose de literatura, sexa cal sexa a idade do receptor. Neste andel, como facemos sempre, queremos aportar algunhas recomendacións dirixidas aos máis pequenos da casa.