17.1 C
Pontevedra
Domingo, 26 de Setembro de 2021
Máis
    HomeO CondadoSalvaterra de MiñoO CPA Condado de Salvaterra subcampión galego en Grupos Show Pequenos

    O CPA Condado de Salvaterra subcampión galego en Grupos Show Pequenos

    O Club Patinaxe Artística Condado de Salvaterra de Miño, coa coreografía Detrás de la piel revalidaba onte domingo, 9 de febreiro, o seu título de subcampión galego na modalidade de ‘Grupos Show Pequenos’ no transcurso do campionato celebrado en Vigo e organizado polo C.A.R.P.A. Viqueira.

    O Ánfora PA de Cangas facíase co ouro da competición mentre que o Axel, de Arteixo acadaba a medalla de bronce.

    Na modalidade de Grupos Grandes, a medalla de ouro e título de campión galego ía para o Valadares, ao que acompañaban no podio o Ribex de Tui e o club anfitrión, o C.A.R.P.A. Viqueira de Vigo.

    Un total de 8 grupos galegos participarán no Campionato de España que se celebrará en Lleida os próximos 14 e 15 de marzo. Mentres, a próxima cita para as patinadoras de show será o 29 de febreiro en Tui onde se celebrará o Campionato Galego de Grupos Show Junior e Cuartetos.

    COLABORACIÓNS

    Andreia Costas, «Corazón de vaca e outras vísceras»

    «Corazón de vaca e outras vísceras» é a primeira achega individual de Andreia Costas ao mundo da narrativa, logo de participar con éxito en varios certames de relato e de poesía e nalgúns libros colectivos.

    Saliente de guardia

    El volumen de la canción y un discreto codazo de mi mujer me devolvieron a la realidad. El homenajeado sonreía frente a las velas encendidas de la tarta y los invitados entonaban el 'cumpleaños feliz'. Yo tenía la mirada perdida pero, tras el aviso, me incorporé a las últimas notas y al aplauso final.

    Entrevista a Carlos García Vaso

    Escribir sobre Azul y Negro es un orgullo, ya no solo por ser parte de la historia de nuestra música (¿Quién no recuerda las melodías / himnos que hicieron para varias Vueltas Ciclistas a España?) sino por que nunca fueron de divos y siempre estuvieron cerca de sus fans. Acaban de publicar nuevo disco (el Covid los volvió a unir a la formación original) y por tal motivo charlamos con Carlos.

    ¡Indultos!

    Hace unas semanas fue la época de los indultos. Por un lado, se indultaron a los "díscolos catalanes" que quisieron "separarse de la madre patria" para ocultar las vergüenzas de tantos años de corrupción ya que, si no no se entiende. Ni historia ni, sobre todo los datos económicos, lo sostienen por ningún lado.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    12 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    4 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    45 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    34 POSTS0 COMMENTS
    Ricardo Canosa Bastos
    1 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    2 POSTS0 COMMENTS