14.1 C
Pontevedra
Venres, 26 de Abril de 2024
Máis
    HomeComarcasAlén da RaiaFundação Bienal de Arte de Cerveira representa Portugal na feira galega “Culturgal”

    Fundação Bienal de Arte de Cerveira representa Portugal na feira galega “Culturgal”

    A Fundação Bienal de Arte de Cerveira (FBAC) é novamente a instituição convidada para representar Portugal no “Espazo Arte” da “Culturgal”, uma feira que se realizará em Pontevedra entre esta quinta-feira e domingo. “WE MUST TAKE ACTION_Pedro Figueiredo e uma luta infinita pelo futuro” será o tema da participação.

    A “Culturgal” é um evento que decorre anualmente no Pazo da Cultura de Pontevedra com o objetivo de mostrar o que de novo se faz nas mais diversas áreas da criação cultural. No total, marcarão presença mais de uma centena de expositores, tanto no recinto de feiras, como no “Espazo de Arte” onde a FBAC participará, a par de instituições como o Centro Galego de Arte Contemporânea (CGAC Santiago).

    “WE MUST TAKE ACTION_Pedro Figueiredo e uma luta infinita pelo futuro” é o tema da presença da FBAC no evento, que integra a programação da XXII Bienal Internacional de Arte de Cerveira. Segundo a diretora artística, Helena Mendes Pereira: “Esta é já a quinta vez que participamos neste evento que é, provavelmente, o mais importante do setor da cultura da Galiza, que tem de facto contribuído para a afirmação e consolidação da FBAC junto do público galego”.

    Para além de uma mostra de quatro trabalhos, ao longo dos dias de feira o artista irá desenvolver ao vivo uma escultura em gesso direto. “Pedro Figueiredo é escultor e a sua produção, de natureza figurativa, poderia enquadrar-se numa tendência neossurrealista, da semiótica do sonho e da imaginação. Foi por isso que, em reta final desta edição da bienal mais antiga da Península Ibérica, o convidámos para construir futuro connosco, aproximar a criação dos públicos, e a arte da ação”, explica a diretora artística.

    Nesta edição, são mais de 90 as atividades agendadas entre sexta-feira e domingo em torno de cinco eixos: Espazo Libro, Música+Teatro, Programa Cine, Programa Infantil e Espazo Arte.

    De referir que esta ação integra a candidatura “Fundação Bienal de Arte de Cerveira: a Arte Contemporânea integrada na sociedade e no mundo” (2020 – 2021 – Apoio Sustentado – Artes Visuais), que conta com o apoio da República Portuguesa – Cultura / Direção-Geral das Artes.

    Horário (hora local)

    • 24 de novembro (quinta-feira, apenas profissionais): 11h00h às 21h00
    • 25 de novembro (sexta-feira): 11h00 às 21h00
    • 26 de novembro (sábado): 11h00 às 21h00
    • 27 de novembro (domingo): 11h00 às 20h00

    LIBROS

    A pegada de «Ronsel»

    A editorial Galaxia vén de recuperar a súa vella colección «Ronsel», concibida nos anos 80 para darlle cabida «a novas voces e a novas temáticas das nosas letras», en palabras da propia editorial. Daquela, foi o espazo no que se deron a coñecer algúns autores que, andado o tempo, acadarían sona no noso sistema literario, como foi o caso de Darío Xohán Cabana ou Miguel Anxo Murado. Nesta nova andaina e, polo de agora, estréase con dúas publicacións, pero anuncian novas sorpresas ao longo de todo este ano.

    Dores Tembrás, «Enxertos»

    A nostalxia é unha materia prima habitual á hora de escribir poesía, mais non fai falla chegar a tanto. Se, a cotío, esa nostalxia leva implícita certa dose de tristura morriñenta para lembrar tempos pretéritos, non sempre ten que ser así, como demostra Dores Tembrás no seu último poemario, «Enxertos». Dores mergúllase na súa propia memoria, na súa infancia na aldea e na mocidade urbanita, para poñer en práctica unha modalidade de nostalxia leda e luminosa, alonxada de tristuras e saudades

    Queridos Reis Magos…

    Nas cartas aos Reis Magos de Oriente nunca debe faltar unha boa dose de literatura, sexa cal sexa a idade do receptor. Neste andel, como facemos sempre, queremos aportar algunhas recomendacións dirixidas aos máis pequenos da casa.