21.8 C
Pontevedra
Luns, 27 de Setembro de 2021
Máis
    HomeComarcasRedondelaRedondela retira os polémicos tubos de batea almacenados en Cesantes

    Redondela retira os polémicos tubos de batea almacenados en Cesantes

    A Concellería de Medio Ambiente do Concello de Redondela que xestiona Roberto Villar, vén de poñer fin a un almacenamento indebido de varios flotadores de batea que estaban almacenados no Campo de San Pedro, na parroquia de Cesantes, dende xuño de 2017 debido, sinala a Concellería “a unha mala xestión e permisos verbais, que acabaron con un depósito indebido de materias nun espazo público que non está destinado para tal fin”.

    A Concellería subliña que se trata “dun caso embarazoso con actuacións da policía municipal, denuncias no xulgado, debates non Consello Parroquial e preguntas sen responder no Pleno do Concello de Redondela”.

    Unha investigación do axente de medio ambiente realizada este verán, “relata cronoloxicamente como os tubos de batea foron trasladados a este campo de cesantes presuntamente de forma provisional pero que nunca se chegaron a retirar”.

    Feitos constatados

    No recinto de festas de San Pedro de Cesantes, existen varios tubos de “poliester” acopiados uns enriba de outros xunto ó muro que divide o recinto da vía pública. Os tubos presentan un estado de abandono, cubertos na súa maioría por silveiras de gran tamaño que comezan a invadir a vía pública pasando por enriba do muro de peche. Aparentemente parecen tubos utilizados para a fotabilidade das bateas. No momento da inspección non desprenden mal olor nin se observa o material deteriorado. Xunto os tubos obsérvase tamén restos de escombros de obra tirados no chan.

    COLABORACIÓNS

    Receta saludable de veroño

    Primer domingo de otoño y último del mes de septiembre; con este día gris damos por terminada la temporada estival. Confío en que estéis preparados, y sobre todo mentalizados, para iniciar el año escolar con ganas (soy de las que siente que cuando llega septiembre comienza un “nuevo curso”, aunque ya hayan pasado años desde que terminé la universidad).

    Andreia Costas, «Corazón de vaca e outras vísceras»

    «Corazón de vaca e outras vísceras» é a primeira achega individual de Andreia Costas ao mundo da narrativa, logo de participar con éxito en varios certames de relato e de poesía e nalgúns libros colectivos.

    Saliente de guardia

    El volumen de la canción y un discreto codazo de mi mujer me devolvieron a la realidad. El homenajeado sonreía frente a las velas encendidas de la tarta y los invitados entonaban el 'cumpleaños feliz'. Yo tenía la mirada perdida pero, tras el aviso, me incorporé a las últimas notas y al aplauso final.

    Entrevista a Carlos García Vaso

    Escribir sobre Azul y Negro es un orgullo, ya no solo por ser parte de la historia de nuestra música (¿Quién no recuerda las melodías / himnos que hicieron para varias Vueltas Ciclistas a España?) sino por que nunca fueron de divos y siempre estuvieron cerca de sus fans. Acaban de publicar nuevo disco (el Covid los volvió a unir a la formación original) y por tal motivo charlamos con Carlos.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    12 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    5 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    45 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    34 POSTS0 COMMENTS
    Ricardo Canosa Bastos
    1 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    2 POSTS0 COMMENTS