13.2 C
Pontevedra
Venres, 22 de Outubro de 2021
Máis
    HomeO CondadoPonteareasPreto de 400 quilos de basura retirados no río Tea

    Preto de 400 quilos de basura retirados no río Tea

    Defendendo o Tea vén de participar, por decimotercer ano consecutivo, na limpeza do río Tea, que enmárcase dentro do programa ‘Móllate polos ríos’ de Adega.

    Este año contouse coa participación de un total de 15 voluntarios, 12 adultos e 3 nenos, entre os cales un voluntario era de Cangas do Morrazo, outro de Nigrán e unha de Vigo. Na xornada de onte notouse o gran esforzo e as ganas de mimar ao río Tea.

    Na retirada, extraeronse preto de 400 quilos de basura e, como cada año, retiráronse un montón de neumáticos, un contenedor de lixo do cauce do río, moitísimas toallitas, un televisor e gran cantidade de plásticos e latas.

    Tralo análise da basura retirada, constátase a importancia de seguir con estas limpezas e esperar que a xente cuide do Tea. Ademais, atópasedentro da Rede Natura 2000, polo que hai que cuidalo para poder disfrutalo.

    Por último, Defendendo o Tea quere agraecer a todos os voluntarios por mollarse polo Tea, e darlle tamén as grazas ao Cconcello de Ponteareas, por seguir colaborando con Adega, e á concelleira de Medioambiente, Rosi Covelo, por colaborar na limpeza como cada ano.

    COLABORACIÓNS

    Sentir común

    Allá por el año 2014, el lema de una gran compañía "gallega" se dejó sentir por nuestro pueblos y ciudades. Si os fijáis, lo he puesto entre comillas lo de gallega porque, de eso, lo único que tiene es el dinero de todos nosotros. Comencemos por el principio y no vamos a dar nombres porque la mayor parte de nuestros lectores ya saben o empiezan a intuir a lo que nos vamos a referir.

    Ácido y Caracola

    Todo comenzó hace muchos, muchos años, cuando Caracola aun vivía feliz, en el fondo del mar. De todas las princesas marinas que habitaban en las profundidades, ella era la más querida y la preferida de Océano, el Señor de todos los mares, y como tal, poseía todo aquello que pudiera desear

    Francisco Castro, «O cemiterio de barcos»

    Francisco Castro regresa de novo á novela xuvenil, un territorio no que xa ten demostrado que se desenvolve con soltura, para presentarnos unha narración que se move en dous planos diferentes.

    Bizcocho de plátano

    No sé si consumir plátano canario en este momento puede ser una pequeña ayuda a los palmeros que están pasando por esta situación tan dolorosa, que desde aquí cuesta imaginar; pero si con esto podemos aportar un granito de arena, lo haremos.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    12 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    5 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    46 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    35 POSTS0 COMMENTS
    Ricardo Canosa Bastos
    14 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    2 POSTS0 COMMENTS