14.1 C
Pontevedra
Sábado, 8 de Maio de 2021
Máis
    HomeO CondadoPonteareasPonteareas énchese de cor coa 'Holi Party'

    Ponteareas énchese de cor coa ‘Holi Party’

    A praza Maior encherase de pos de cores e música coa actividade organizada pola concellería de Mocidade, que dirixe Miguel Bouzó, para este venres día 27. A Holi Party visita por vez primeira esta céntrica praza cos mellores djs, artistas e animadores de Galicia que farán un espectáculo de máis tres horas de duración para todos os públicos.

    50 kgs de po de cores 100% biodegradables, pantallas led, macro escenario e música de djs para amenizar a tarde do venres

    O pasaporte ao arco da vella chega este venres ás 19:00 horas para tinguir de po de cor a todos os que bailen ao ritmo dos djs. Tan só fai falla asistir vestido de branco e atreverse a deixarse levar baixo unha chuvia de cor.

    50 kgs de poeira de cores 100% biodegradables e 15.000 vatios de son, pantallas led, animación e actividades para tódolos públicos totalmente de balde arredor dun escenario móbil de catorce metros de alto.

    Miguel Bouzó convida a todas as familias a participar neste animado encontro “que xa leva percorrido diferentes concellos de Galicia acadando un alto éxito de participación e de diversión”.

    COLABORACIÓNS

    Movimiento máster, deporte para todas las edades

    Hace unas semanas, la Liga Europea de Natación (LEN) emitía un comunicado en el que anunciaba que el Campeonato de Europa de natación máster quedaba definitivamente cancelado. Previsto inicialmente para la primavera de 2020, se había pospuesto a mayo de 2021 en previsión de que la situación epidemiológica en esta fecha fuese más favorable, pero la realidad ha acabado imponiéndose a los deseos de organización y participantes.

    Constance Demby, pionera de la ‘new age’

    A muchos no les sonará éste nombre, a otros muchos seguidores de las nuevas músicas, es simplemente una referencia, hablar de Constance Mary Demby, más conocida como Constance Demby, es hablar de uno de los nombres más representativos de la llamada música New Age,

    ‘Spain is different’

    Da la sensación de que en España vamos por libre. Que no estamos viviendo la mayor crisis sanitaria de éste siglo y que, probablemente, acabe causando la mayor crisis económica hasta el momento porque, si seguimos así, la crisis de las subprime va a ser una broma en comparación con la crisis del Covid.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    4 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    0 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    37 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    30 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    1 POSTS0 COMMENTS