14.1 C
Pontevedra
Sábado, 8 de Maio de 2021
Máis
    HomeO CondadoPonteareasAcción e compromiso, este Venres Polo Planeta actuaremos nos montes e sendas...

    Acción e compromiso, este Venres Polo Planeta actuaremos nos montes e sendas de Prado

    A Concellería de Mocidade e Voluntariado, que dirixe Miguel Bouzó, convoca unha nova acción de compromiso medioambiental enmarcada dentro da iniciativa “Venres polo planeta”.

    Toda a mocidade e todo aquel e aquela que o desexe, poderá colaborar na limpeza do monte e das sendas da parroquia de Prado este venres día 9 de outubro.

    A acción desenvolverase a partir das 16:30 horas e o punto de saída será a piscina municipal.

    Tan só é preciso ir equipados de luvas e botas e confirmar asistencia inscribíndose no enderezo electrónico voluntariado@ponteareas.gal ou no número de teléfono 687 764 516.

    Os “Venres polo planeta” son un dos primeiros pasos que a Concellería de Miguel Bouzó puxo en marcha para dar cumprimento ao aprobado en sesión plenaria para incrementar as accións encamiñadas a frear a crise climática, dando así resposta ao cumprimento do obxectivo de desenvolvemento sostible número 13 relacionado coa accións de compromiso polo clima.

    Os “Venres polo planeta” camiñan ademais na liña da estratexia de futuro “Ponteareas, Hábitat Saudable” e promove a participación e a implicación na procura dunha vila máis sostible e respectuosa co medio ambiente.

    COLABORACIÓNS

    Movimiento máster, deporte para todas las edades

    Hace unas semanas, la Liga Europea de Natación (LEN) emitía un comunicado en el que anunciaba que el Campeonato de Europa de natación máster quedaba definitivamente cancelado. Previsto inicialmente para la primavera de 2020, se había pospuesto a mayo de 2021 en previsión de que la situación epidemiológica en esta fecha fuese más favorable, pero la realidad ha acabado imponiéndose a los deseos de organización y participantes.

    Constance Demby, pionera de la ‘new age’

    A muchos no les sonará éste nombre, a otros muchos seguidores de las nuevas músicas, es simplemente una referencia, hablar de Constance Mary Demby, más conocida como Constance Demby, es hablar de uno de los nombres más representativos de la llamada música New Age,

    ‘Spain is different’

    Da la sensación de que en España vamos por libre. Que no estamos viviendo la mayor crisis sanitaria de éste siglo y que, probablemente, acabe causando la mayor crisis económica hasta el momento porque, si seguimos así, la crisis de las subprime va a ser una broma en comparación con la crisis del Covid.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    4 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    0 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    37 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    30 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    1 POSTS0 COMMENTS