19.2 C
Pontevedra
Venres, 7 de Maio de 2021
Máis
    HomeA ParadantaCoveloBelén Carballo, nova concelleira do BNG en Covelo

    Belén Carballo, nova concelleira do BNG en Covelo

    Laura Santiso é a nova Portavoz Municipal do Bloque na localidade

    O BNG vén de renovar o seu grupo municipal na localidade de Covelo. Belén Carballo tomou posesión no Pleno da corporación como nova concelleira do Bloque, en substitución do exportavoz municipal Alex Osorno. A nova portavoz municipal será a actual concelleira Laura Santiso.

    Belén Carballo, licenciada en Socioloxía e Antropoloxía, asegurou que afronta esta nova etapa “con ilusión e responsabilidade para continuar o traballo serio, rigoroso e construtivo que vén realizando historicamente o BNG en Covelo, defendendo os intereses do conxunto da veciñanza e propondo solucións aos seus problemas ante un goberno municipal paralizado, sen iniciativa e sen ideas”.

    Ademais, a formación nacionalista quixo agradecer “o traballo de Alex Osorno durante estes anos liderando o Grupo Municipal do BNG, así como a súa disposición de dar un paso á fronte encabezando a candidatura no pasado 2015”, asegurando que o BNG continuará contando coa súa participación no seo da organización.

    COLABORACIÓNS

    Movimiento máster, deporte para todas las edades

    Hace unas semanas, la Liga Europea de Natación (LEN) emitía un comunicado en el que anunciaba que el Campeonato de Europa de natación máster quedaba definitivamente cancelado. Previsto inicialmente para la primavera de 2020, se había pospuesto a mayo de 2021 en previsión de que la situación epidemiológica en esta fecha fuese más favorable, pero la realidad ha acabado imponiéndose a los deseos de organización y participantes.

    Constance Demby, pionera de la ‘new age’

    A muchos no les sonará éste nombre, a otros muchos seguidores de las nuevas músicas, es simplemente una referencia, hablar de Constance Mary Demby, más conocida como Constance Demby, es hablar de uno de los nombres más representativos de la llamada música New Age,

    ‘Spain is different’

    Da la sensación de que en España vamos por libre. Que no estamos viviendo la mayor crisis sanitaria de éste siglo y que, probablemente, acabe causando la mayor crisis económica hasta el momento porque, si seguimos así, la crisis de las subprime va a ser una broma en comparación con la crisis del Covid.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    4 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    37 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    30 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    1 POSTS0 COMMENTS