14.1 C
Pontevedra
Sábado, 8 de Maio de 2021
Máis
    HomeA ParadantaArboArbo desinfecta gratuitamente os taxis con ozono

    Arbo desinfecta gratuitamente os taxis con ozono

    O Concello de Arbo, contratou a pasada semana os servizos dunha empresa especializada para a desinfección con ozono dos vehículos municipais, o camión do lixo e os taxis do municipio.

    O Concello quepreside Horacio Gil puxo a disposición dos servizos publicos a desinfección con ozono como unha medida de prevención de contaxio do COVID-19. O ozono é, segundo o Concello de Arbo, “clave para loitar contra a COVID-19” porque é un desinfectante natural que elimina virus, fungos e bacterias.

    O Concello de Arbo está a desenvolver un plan de loita contra o coronavirus, repartindo pantallas protectoras, xel, luvas e outro material de protección entre todos os colectivos e o comercio local, que teñen que permanecer o público, cun seguimento a todos os sectores.

    Agora, con este servizo de desinfección, garántese a mobilidade de todos os veciños e veciñas de Arbo de forma segura en taxi. O Goberno local amosou a súa intención de “seguir axudando aos que están todos os días nesa primeira ou segunda liña de loita contra o coronavirus”, di o alcalde Horacio Gil.

    “Seguiremos traballando pouco a pouco e poñendo todo o noso esforzo en axudar a todos os colectivos e ao comercio local para así entre todos superar esta crise sanitaria”, engade o alcalde de Arbo.

    COLABORACIÓNS

    Movimiento máster, deporte para todas las edades

    Hace unas semanas, la Liga Europea de Natación (LEN) emitía un comunicado en el que anunciaba que el Campeonato de Europa de natación máster quedaba definitivamente cancelado. Previsto inicialmente para la primavera de 2020, se había pospuesto a mayo de 2021 en previsión de que la situación epidemiológica en esta fecha fuese más favorable, pero la realidad ha acabado imponiéndose a los deseos de organización y participantes.

    Constance Demby, pionera de la ‘new age’

    A muchos no les sonará éste nombre, a otros muchos seguidores de las nuevas músicas, es simplemente una referencia, hablar de Constance Mary Demby, más conocida como Constance Demby, es hablar de uno de los nombres más representativos de la llamada música New Age,

    ‘Spain is different’

    Da la sensación de que en España vamos por libre. Que no estamos viviendo la mayor crisis sanitaria de éste siglo y que, probablemente, acabe causando la mayor crisis económica hasta el momento porque, si seguimos así, la crisis de las subprime va a ser una broma en comparación con la crisis del Covid.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    4 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    0 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    37 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    30 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    1 POSTS0 COMMENTS