19.2 C
Pontevedra
Venres, 7 de Maio de 2021
Máis
    HomeVal MiñorNigránPatos reabre o seu mercado con 20 postos agroalimentarios

    Patos reabre o seu mercado con 20 postos agroalimentarios

    O Concello de Nigrán autorizou esta semana a reapertura do tradicional mercado ao aire libre de Patos para retomar a actividade este sábado despois de dous meses pechados pola crise sanitaria do Covid-19. Así, a feira arrancarou con vinte postos agroalimentarios convintemente delimitados para que permitisen gardar distancias de seguridade, tal e como se regula nesta Fase 1 de desconfinamento.

    A apertura coincide co inicio este luns da popular feira de Sabarís en Baiona, polo que os principais mercados da comarca regresan a unha nova normalidade (o téxtil todavía non está permitido).

    “Pouco a pouco iremos retomando a normalidade se seguimos mantendo as máximas medidas de prevención, temos unha cidadanía responsable e estou segura de que seguirá sendo así porque xa o amosaron amtes nos seus paseos ou coa apertura de comercios e terrazas”, explica o alcalde, Juan González.

    COLABORACIÓNS

    Movimiento máster, deporte para todas las edades

    Hace unas semanas, la Liga Europea de Natación (LEN) emitía un comunicado en el que anunciaba que el Campeonato de Europa de natación máster quedaba definitivamente cancelado. Previsto inicialmente para la primavera de 2020, se había pospuesto a mayo de 2021 en previsión de que la situación epidemiológica en esta fecha fuese más favorable, pero la realidad ha acabado imponiéndose a los deseos de organización y participantes.

    Constance Demby, pionera de la ‘new age’

    A muchos no les sonará éste nombre, a otros muchos seguidores de las nuevas músicas, es simplemente una referencia, hablar de Constance Mary Demby, más conocida como Constance Demby, es hablar de uno de los nombres más representativos de la llamada música New Age,

    ‘Spain is different’

    Da la sensación de que en España vamos por libre. Que no estamos viviendo la mayor crisis sanitaria de éste siglo y que, probablemente, acabe causando la mayor crisis económica hasta el momento porque, si seguimos así, la crisis de las subprime va a ser una broma en comparación con la crisis del Covid.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    4 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    37 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    30 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    1 POSTS0 COMMENTS