19.2 C
Pontevedra
Venres, 7 de Maio de 2021
Máis
    HomeVal MiñorNigránNigrán reabre o Punto Limpo en horario provisional matinal

    Nigrán reabre o Punto Limpo en horario provisional matinal

    O Concello de Nigrán, coincidindo co inicio da desescalada ante o Covid-19, reabríu esta semana o Punto Limpo da rúa Gándara en horario provisional matinal, de 9:00 a 14:00 horas, de luns a sábados. Este horario se manterá durante todo o periodo de desconfinamento (en todo caso o Concello anunciará calquera posible cambio ata recuperar o horario definitivo, que inclúe algunha tarde).

    As achegas deberán realizarse seguindo todas as medidas de seguridade, acudindo con mascara e mans convintemente desinfectadas. Neste lugar se deben depositar todos aqueles residuos urbanos que non teñen cabida nos contedores convencionais de reciclaxe polo seu tamaño ou a súa composición (a perigosidade que leva aparellada), como electrodomésticos, produtos químicos, pilas, baterías…

    COLABORACIÓNS

    Movimiento máster, deporte para todas las edades

    Hace unas semanas, la Liga Europea de Natación (LEN) emitía un comunicado en el que anunciaba que el Campeonato de Europa de natación máster quedaba definitivamente cancelado. Previsto inicialmente para la primavera de 2020, se había pospuesto a mayo de 2021 en previsión de que la situación epidemiológica en esta fecha fuese más favorable, pero la realidad ha acabado imponiéndose a los deseos de organización y participantes.

    Constance Demby, pionera de la ‘new age’

    A muchos no les sonará éste nombre, a otros muchos seguidores de las nuevas músicas, es simplemente una referencia, hablar de Constance Mary Demby, más conocida como Constance Demby, es hablar de uno de los nombres más representativos de la llamada música New Age,

    ‘Spain is different’

    Da la sensación de que en España vamos por libre. Que no estamos viviendo la mayor crisis sanitaria de éste siglo y que, probablemente, acabe causando la mayor crisis económica hasta el momento porque, si seguimos así, la crisis de las subprime va a ser una broma en comparación con la crisis del Covid.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    4 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    37 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    30 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    1 POSTS0 COMMENTS