12.8 C
Pontevedra
Xoves, 6 de Maio de 2021
Máis
    HomeComarcasRedondelaRedondela recibe dous vehículos 4x4 do Fondo de Compensación Ambiental para actuacións...

    Redondela recibe dous vehículos 4×4 do Fondo de Compensación Ambiental para actuacións de protección do medio ambiente

    A Concellería de Medio Ambiente do Concello de Redondela vén de recibir dous vehículos destinados a actuacións de protección do ambiente e do espazo natural, incluídas aquelas actuacións que teñen por obxecto a prevención e o control da biomasa.

    A praia de Cesantes foi testemuña da entrega de chaves destes vehículos adquiridos co Fondo de Compensación Ambiental da Xunta de Galicia que ten como finalidade a aplicación de actuacións globais destinadas á conservación, reposición e restauración do ambiente e equilibro territorial.

    Os vehículos foron adxudicados en concurso público a empresa BAYGAR por un valor de 38.720 € investimento do que 80 % o aporta a Xunta de Galicia do Fondo de Compensación Medio Ambiental e 20 % que resta o aporta o Concello de Redondela con fondos propios.

    Estes vehículos lixeiros con tracción as catro rodas permitirán os operarios municipais transitar por sendas estreitas para o control da biomasa e facilitar as limpezas medioambientais que se realizan nos diferentes espazos naturais do Concello. Polo que será habitual velos transitar polos camiños , sendas fluviais, forestais, zonas verdes e no entorno dos areais do municipio entre outro tipo de actividades que poidan ser precisas.

    COLABORACIÓNS

    Movimiento máster, deporte para todas las edades

    Hace unas semanas, la Liga Europea de Natación (LEN) emitía un comunicado en el que anunciaba que el Campeonato de Europa de natación máster quedaba definitivamente cancelado. Previsto inicialmente para la primavera de 2020, se había pospuesto a mayo de 2021 en previsión de que la situación epidemiológica en esta fecha fuese más favorable, pero la realidad ha acabado imponiéndose a los deseos de organización y participantes.

    Constance Demby, pionera de la ‘new age’

    A muchos no les sonará éste nombre, a otros muchos seguidores de las nuevas músicas, es simplemente una referencia, hablar de Constance Mary Demby, más conocida como Constance Demby, es hablar de uno de los nombres más representativos de la llamada música New Age,

    ‘Spain is different’

    Da la sensación de que en España vamos por libre. Que no estamos viviendo la mayor crisis sanitaria de éste siglo y que, probablemente, acabe causando la mayor crisis económica hasta el momento porque, si seguimos así, la crisis de las subprime va a ser una broma en comparación con la crisis del Covid.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    4 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Jhonathan Zúñiga
    3 POSTS0 COMMENTS
    Lucía Alonso
    9 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    37 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    30 POSTS0 COMMENTS
    Ricardo Canosa Bastos
    12 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    1 POSTS0 COMMENTS