14.9 C
Pontevedra
Domingo, 9 de Maio de 2021
Máis
    HomeComarcasRedondelaA rúa do Paseo da Praia de Cesantes terá tres días...

    A rúa do Paseo da Praia de Cesantes terá tres días un tramo cortado o tráfico por mor da reparación dun muro de contención

    Esta semana o Concello de Redondela realizará obras de reparación nun tramo do muro da rúa Paseo da Praia e será preciso cortar o aceso a residentes os días 10,11 e 12 de Agosto.

    Esta actuación ven a raíz do mal estado dun tramo do muro de contención do litoral, que no mes de Xuño foi revisado polos servizos municipais debido a varias  fochancas que apareceron  na beira da calzada o entrar o mar por debaixo da cimentación e que  podían causar perigo para vehículos e viandantes. Os informes técnicos chegaron a conclusión de que a reparación tiña que realizarse a curto prazo.

    Unha vez trasladados os incidentes o Servizo Provincial de Costas e obtidos todos os permisos necesarios unha empresa contratada polo concello realizará a obra de reparación e substitución do muro de contención. Durante a execución das obras o departamento de Medio Ambiente instalará unha barreira anti-contaminación para evitar posibles danos medioambientais as augas da enseada de San Simón.

    COLABORACIÓNS

    Movimiento máster, deporte para todas las edades

    Hace unas semanas, la Liga Europea de Natación (LEN) emitía un comunicado en el que anunciaba que el Campeonato de Europa de natación máster quedaba definitivamente cancelado. Previsto inicialmente para la primavera de 2020, se había pospuesto a mayo de 2021 en previsión de que la situación epidemiológica en esta fecha fuese más favorable, pero la realidad ha acabado imponiéndose a los deseos de organización y participantes.

    Constance Demby, pionera de la ‘new age’

    A muchos no les sonará éste nombre, a otros muchos seguidores de las nuevas músicas, es simplemente una referencia, hablar de Constance Mary Demby, más conocida como Constance Demby, es hablar de uno de los nombres más representativos de la llamada música New Age,

    ‘Spain is different’

    Da la sensación de que en España vamos por libre. Que no estamos viviendo la mayor crisis sanitaria de éste siglo y que, probablemente, acabe causando la mayor crisis económica hasta el momento porque, si seguimos así, la crisis de las subprime va a ser una broma en comparación con la crisis del Covid.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    4 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    0 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    37 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    30 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    1 POSTS0 COMMENTS