18.4 C
Pontevedra
Venres, 7 de Maio de 2021
Máis
    HomeComarcasRedondelaA alcaldesa de Redondela, vogal da Comisión de Benestar Social e Accesibilidade...

    A alcaldesa de Redondela, vogal da Comisión de Benestar Social e Accesibilidade Universal da FEMP

    Digna Rivas reivindicou a necesidade de que Estado e Comunidades Autónomas “axuden aos concellos que están a asumir, nesta pandemia, competencias que non lles corresponden”

    A alcaldesa Digna Rivas participou esta semana na Comisión de Benestar Social e Accesibilidade Universal da Federación Española de Municipios e Provincias (FEMP), da que a rexedora redondelá entrou a formar parte como vogal. A alcaldesa amosou a súa satisfacción polo feito de que “Redondela comece a contar e ter voz naqueles foros nos que se adoptan decisións importantes para os concellos”.

    No terceiro punto da orde do día sobre ‘Propuestas de actuaciones relacionadas con la reconstrucción social y económica’, Digna Rivas defendeu a necesidade de que tanto o Estado coma as comunidades autónomas, “axuden aos concellos que nesta pandemia estiveron asumindo competencias que non lle corresponden para que os seus veciños e veciñas, non quedasen desamparados”, afirmou.

    Rivas fixo especial fincapé na situación en Galicia na que os concellos tiveron que destinar “a maior parte dos nosos recursos económicos a asuntos relacionados coa COVID-19, tanto no que fai referencia á protección sanitaria das nosas veciñas e veciños, coma a evitar que as familias máis vulnerables quedara desprotexidas”.

    A alcaldesa de Redondela considerou “moi importante” a presenza de Redondela nesta comisión da FEMP, “porque é –dixo– poñer en valor a importancia do noso municipio como cuarto da provincia e que nos da a oportunidade de ter voz nun foro de extraordinaria importancia á hora de adoptar decisións que inciden directamente sobre os concellos”.

    COLABORACIÓNS

    Movimiento máster, deporte para todas las edades

    Hace unas semanas, la Liga Europea de Natación (LEN) emitía un comunicado en el que anunciaba que el Campeonato de Europa de natación máster quedaba definitivamente cancelado. Previsto inicialmente para la primavera de 2020, se había pospuesto a mayo de 2021 en previsión de que la situación epidemiológica en esta fecha fuese más favorable, pero la realidad ha acabado imponiéndose a los deseos de organización y participantes.

    Constance Demby, pionera de la ‘new age’

    A muchos no les sonará éste nombre, a otros muchos seguidores de las nuevas músicas, es simplemente una referencia, hablar de Constance Mary Demby, más conocida como Constance Demby, es hablar de uno de los nombres más representativos de la llamada música New Age,

    ‘Spain is different’

    Da la sensación de que en España vamos por libre. Que no estamos viviendo la mayor crisis sanitaria de éste siglo y que, probablemente, acabe causando la mayor crisis económica hasta el momento porque, si seguimos así, la crisis de las subprime va a ser una broma en comparación con la crisis del Covid.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    4 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    0 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    37 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    30 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    1 POSTS0 COMMENTS