14.9 C
Pontevedra
Sábado, 8 de Maio de 2021
Máis
    HomeO CondadoPonteareasO Badminton volve a Ponteareas logo de máis de sete meses sen...

    O Badminton volve a Ponteareas logo de máis de sete meses sen competición

    Despois de máis de sete meses sen competición oficial federada de Bádminton debido á pandemia da COVID-19, onte domingo volvía o Badminton en partido oficial ao pavillón municipal do Complexo Deportivo Álvaro Pino de Ponteareas.

    Trátabase do torneo autonómico sub 11 e absoluto organizado polo Club Badminton Ponteareas e a Federación Galega de Bádminton, unha competición que, polas actuais circunstancias sanitarias celebrouse sen público e con todas as medidas de seguridade.

    Preto de 75 deportistas chegados de toda a comunidade autónoma volveron á competición oficial nun torneo que contaba co patrocinio de diversas firmas comerciais e o apoio do Concello de Ponteareas, Deputación de Pontevedra, Servizo Provincial de Deportes da Xunta de Galicia e a propia Federación Galega de Bádminton.

    COLABORACIÓNS

    Movimiento máster, deporte para todas las edades

    Hace unas semanas, la Liga Europea de Natación (LEN) emitía un comunicado en el que anunciaba que el Campeonato de Europa de natación máster quedaba definitivamente cancelado. Previsto inicialmente para la primavera de 2020, se había pospuesto a mayo de 2021 en previsión de que la situación epidemiológica en esta fecha fuese más favorable, pero la realidad ha acabado imponiéndose a los deseos de organización y participantes.

    Constance Demby, pionera de la ‘new age’

    A muchos no les sonará éste nombre, a otros muchos seguidores de las nuevas músicas, es simplemente una referencia, hablar de Constance Mary Demby, más conocida como Constance Demby, es hablar de uno de los nombres más representativos de la llamada música New Age,

    ‘Spain is different’

    Da la sensación de que en España vamos por libre. Que no estamos viviendo la mayor crisis sanitaria de éste siglo y que, probablemente, acabe causando la mayor crisis económica hasta el momento porque, si seguimos así, la crisis de las subprime va a ser una broma en comparación con la crisis del Covid.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    4 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    0 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    37 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    30 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    1 POSTS0 COMMENTS