15.8 C
Pontevedra
Xoves, 6 de Maio de 2021
Máis
    HomeO CondadoPonteareasAgasallos e nomeamentos de honra con motivo do Día das Persoas...

    Agasallos e nomeamentos de honra con motivo do Día das Persoas Usuarias das Bibliotecas

    A Concellería de Cultura, que dirixe Fernando Groba, celebra o vindeiro luns 11 de xaneiro o Día das Persoas Usuarias das Bibliotecas. A partir das 18:30 horas na Biblioteca Pública Municipal de Ponteareas procederase ao nomeamento da persoa usuaria de honra na categoría infantil e adulto.

    A Concellería agasallará un lote de libros ás persoas usuarias con máis préstamos no ano 2020. Ademais, realizarase unha visita guiada á Biblioteca e ao Museo Municipal. Tamén se agasallarán marcapáxinas a todos os/as asistentes.

    Fernando Groba explica a importancia de promover os servizos públicos, como a Biblioteca Pública Municipal, que son de todas e de todos e, en especial, a Biblioteca porque é un espazo que, ademais de facilitar o acceso á cultura, ofrece a posibilidade de estudar nun ambiente tranquilo, seguro e confortable.

    A Biblioteca Pública Municipal de Ponteareas ten un fondo bibliográfico de 23.078 libros, un total de 4.424 socios/socias e no 2020 tivo un total de 17.800 usuarios/as e ofrece ademais unha sala de ordenadores con conexión segura á rede.

    COLABORACIÓNS

    Movimiento máster, deporte para todas las edades

    Hace unas semanas, la Liga Europea de Natación (LEN) emitía un comunicado en el que anunciaba que el Campeonato de Europa de natación máster quedaba definitivamente cancelado. Previsto inicialmente para la primavera de 2020, se había pospuesto a mayo de 2021 en previsión de que la situación epidemiológica en esta fecha fuese más favorable, pero la realidad ha acabado imponiéndose a los deseos de organización y participantes.

    Constance Demby, pionera de la ‘new age’

    A muchos no les sonará éste nombre, a otros muchos seguidores de las nuevas músicas, es simplemente una referencia, hablar de Constance Mary Demby, más conocida como Constance Demby, es hablar de uno de los nombres más representativos de la llamada música New Age,

    ‘Spain is different’

    Da la sensación de que en España vamos por libre. Que no estamos viviendo la mayor crisis sanitaria de éste siglo y que, probablemente, acabe causando la mayor crisis económica hasta el momento porque, si seguimos así, la crisis de las subprime va a ser una broma en comparación con la crisis del Covid.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    4 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    37 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    30 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    1 POSTS0 COMMENTS