14.9 C
Pontevedra
Domingo, 9 de Maio de 2021
Máis
    HomeLouriñaO PorriñoAlberto Abalde elixe O Porriño para poñerse en forma antes de incorporarse...

    Alberto Abalde elixe O Porriño para poñerse en forma antes de incorporarse ao Real Madrid

    O baloncestista galego Alberto Abalde comezou onte no Porriño, no Polideportivo Municipal, a súa preparación previa a incorporarse á disciplina do Real Madrid. Abalde, xunto co seu adestrador persoal, realizou diversas sesións de exercicios de mantemento e tandas de tiros a canasta.

    Abalde elixiu O Porriño polas xestións realizadas por Julio Bernárdez, ex-baloncestista e xefe do Servizo de Deportes do Concello, e atendendo á invitación que lle fixo David Alonso, concelleiro de Deportes que acudiu esta mañá a darlle a benvida ao Pavillón.

    Abalde, alero de 2.02 metros de estatura e internacional coa selección española, estará tres dias máis adestrando pola súa conta na nosa vila antes de viaxar a Madrid para iniciar a pretempada co equipo merengue.

    COLABORACIÓNS

    Movimiento máster, deporte para todas las edades

    Hace unas semanas, la Liga Europea de Natación (LEN) emitía un comunicado en el que anunciaba que el Campeonato de Europa de natación máster quedaba definitivamente cancelado. Previsto inicialmente para la primavera de 2020, se había pospuesto a mayo de 2021 en previsión de que la situación epidemiológica en esta fecha fuese más favorable, pero la realidad ha acabado imponiéndose a los deseos de organización y participantes.

    Constance Demby, pionera de la ‘new age’

    A muchos no les sonará éste nombre, a otros muchos seguidores de las nuevas músicas, es simplemente una referencia, hablar de Constance Mary Demby, más conocida como Constance Demby, es hablar de uno de los nombres más representativos de la llamada música New Age,

    ‘Spain is different’

    Da la sensación de que en España vamos por libre. Que no estamos viviendo la mayor crisis sanitaria de éste siglo y que, probablemente, acabe causando la mayor crisis económica hasta el momento porque, si seguimos así, la crisis de las subprime va a ser una broma en comparación con la crisis del Covid.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    4 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    0 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    37 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    30 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    1 POSTS0 COMMENTS