18 C
Pontevedra
Sábado, 23 de Outubro de 2021
Máis
    HomeLouriñaMosUn incendio destruíu un alboio en Mos con vehículo e apeiros agrícolas...

    Un incendio destruíu un alboio en Mos con vehículo e apeiros agrícolas no interior

    Un incendio destruíu completamente un alboio no que se gardaban vehículos e apeiros agrícolas. Ocorreu pasadas as once da noite de onte en Cabaleiros, Mos, e, afortudamente, ninguén resultou ferido.

    Tampouco os animais que estaban dentro do alboio sufriron danos, pero as consecuencias do lume foron nefastas para a construción, pois quedou bastante danada.

    Foron os propietarios quen contactaron co 112 Galicia para avisar do incendio declarado no pendello, lindeiro coa vivenda. Así, o persoal do Centro Integrado de Atención ás Emerxencias de Galicia solicitaron a asistencia dos Bombeiros do Baixo Miño, así como dos membros do servizo local de emerxencias de Mos. 

    Despois de varias horas de traballo, lograron apagar o incendio, aínda que con danos importantes, pois, ademais do tellado que se veu abaixo, resultaron calcinados dous vehículos e apeiros agrícolas. Salváronse os animais.

    Igualmente, durante esta mañá, os efectivos do servizo local pasarán pola zona para comprobar o estado da situación, xa que permanecía acendido algún rescaldo sen importancia.

    COLABORACIÓNS

    Sentir común

    Allá por el año 2014, el lema de una gran compañía "gallega" se dejó sentir por nuestro pueblos y ciudades. Si os fijáis, lo he puesto entre comillas lo de gallega porque, de eso, lo único que tiene es el dinero de todos nosotros. Comencemos por el principio y no vamos a dar nombres porque la mayor parte de nuestros lectores ya saben o empiezan a intuir a lo que nos vamos a referir.

    Ácido y Caracola

    Todo comenzó hace muchos, muchos años, cuando Caracola aun vivía feliz, en el fondo del mar. De todas las princesas marinas que habitaban en las profundidades, ella era la más querida y la preferida de Océano, el Señor de todos los mares, y como tal, poseía todo aquello que pudiera desear

    Francisco Castro, «O cemiterio de barcos»

    Francisco Castro regresa de novo á novela xuvenil, un territorio no que xa ten demostrado que se desenvolve con soltura, para presentarnos unha narración que se move en dous planos diferentes.

    Bizcocho de plátano

    No sé si consumir plátano canario en este momento puede ser una pequeña ayuda a los palmeros que están pasando por esta situación tan dolorosa, que desde aquí cuesta imaginar; pero si con esto podemos aportar un granito de arena, lo haremos.

    Colaboradores

    Alberto Aliaga Sola
    12 POSTS0 COMMENTS
    Ángel Covelo
    6 POSTS0 COMMENTS
    Bea Sanfa
    5 POSTS0 COMMENTS
    Manrique Fernández
    46 POSTS0 COMMENTS
    Paz de la Peña
    35 POSTS0 COMMENTS
    Ricardo Canosa Bastos
    14 POSTS0 COMMENTS
    Roberto Mera
    2 POSTS0 COMMENTS